
- Διαφήμιση -
Ο Παναιτωλικός ολοκληρώνει σήμερα την προετοιμασία του ενόψει του αυριανού αγώνα νοκ άουτ για το κύπελλο Ελλάδας με την Καλαμάτα. Η ομάδα του Αγρινίου έκανε δύο προπονήσεις στο στάδιο της Μεσσήνης.







Ευχαριστούμε πολύ την Αγγελική Μαντά για τις φωτογραφίες.
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -





















