
- Διαφήμιση -
Κάλεσμα στον κόσμο της απευθύνει η Καλαμάτα BC για το ντέρμπι με τον Δίωνα Κυπαρισσίας την Κυριακή στις 17.00, στην Τέντα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου:
- Διαφήμιση -
One team…one family…Kalamatabc💪⚪️⚫️🏀 Κυριακή 23/10/22 όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Τέντα για τη 3η αγωνιστική με τον Δίωνα Κυπαρισσίας.
- Διαφήμιση -





















