
Ο Πολύβιος ήταν ο νικητής του μεγαλοπολίτικου ντέρμπι, του 1ου γύρου της Α1 ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ, καθώς επικράτησε του τυπικά γηπεδούχου Πελασγού με σκορ 67-61, αποτέλεσμα το οποίο διατηρεί την ομάδα του Ηλία Μπαλή στην πρώτη τετράδα της βαθμολογίας. Κορυφαίος των νικητών ο Νάσος Τζιούβελης, με 24 πόντους και 3τρ, ενώ από τους ηττημένους ξεχώρισε ο ταλαντούχος Γιαννόπουλος με 16.
Δεκάλεπτα 15-13, 31-30, 48-51, 61-67
Διαιτητές Τσιμπούρης, Μητσέας
Πελασγός (Τσατσουλής) : Γιαννόπουλος 16, Τριντής 5(1), Θεοδωρόπουλος 11(1), Βοΰλγαρης 3(1), Δαλάτσης, Μαχαίρας 7, Μπελόκας 12(1), Μπουγας 2, Κούγιας 5
Πολύβιος (Μπαλής) : Ν. Μακρής 2, Τζιούβελης 24(3), Τρυφωνόπουλος 9(3), Κωτσόπουλος, Σιαμπής, Τσικούρης 8(1), Νικολόπουλος 7, Σταματόπουλος 8, Γεωργανάς 6, Κουτϊβας 3.




















