
- Διαφήμιση -
Αποχωρήσεις είχαμε στη Σπερχογεία. Εκτός από τον προπονητή, Κώστα Κλαδη, αποχώρησε και ο Σάββας Μουζακης ο οποίος επιστρέφει στη Κ19 Καλαμάτας γιατί δε γίνεται να αγωνιστεί αλλού έχει ήδη συμμετοχή μαζί τους στο Κύπελλο.
Επιπλέον φημολογείται πως θα υπάρξουν και τρεις νέες προσθήκες,οι οποίες προς το παρόν είναι ακόμα σε επίπεδο συζήτησης.
- Διαφήμιση -
Μέχρι νεωτέρας, χρέη προπονητή αναλαμβάνει ο γιατρός, Παναγιώτης Στάθης.
- Διαφήμιση -





















