
- Διαφήμιση -
Με νέο ισχυρό ΔΣ θα πορευτεί ο Ολυμπιακός Ανάληψης. Στη θέση του προέδρου παρέμεινε ο Βασίλης Γεωργακλής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου:
- Διαφήμιση -
Μετά από συζητήσεις προέκυψε το διοικητικό σχήμα που θα τρέξει την ομάδα την νεα αγωνιστική περίοδο.
Πρόεδρος Γεωργακλής Βασίλης
Αντιπρόεδρος Α’ Αριστείδης Θωμόπουλος
Αντιπρόεδρος Β Δρακόπουλος Παναγιώτης
Αντιπρόεδρος Γ Τράκας Νικόλαος
Ταμίας Α και υπεύθυνος Γ.Γ.Α Καψαλόποδας Κώστας
Ταμίας Β Φαρμάκης Διονύσης
Γραμματέας Καρύγιαννης Παναγιώτης
Γενικός Γραμματέας Παμπουκτσίδης Ιωσήφ
Γενικός Αρχηγός Α Ξυνός Σταύρος
Γενικός Αρχηγός Β Δουρούμης Δημήτριος
Υπεύθυνος Δημ.Σχέσων και ΕΠΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Σωτηρόπουλος Διονύσης
Τεχνικός Διευθυντής Αργιανάς Συμεών
Μέλη Παναγιωτόπουλος Μιχάλης
Κάτσος Γεώργιος
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
- Διαφήμιση -





















