- Διαφήμιση -

Συγκροτήθηκε πρόσφατα σε σώμα η νέα διοίκηση του ΑΟ Φυτειάς, που μετά από δύο χρόνια, θα συμμετέχει και πάλι στα τοπικά πρωταθλήματα της Μεσσηνίας.

Πρόεδρος αναλαμβάνει ο Διαμαντής Μάρκου ενώ προπονητής, ο Στράτης Μάρκου που στα δύσκολα ήταν πάντα παρών και θα βοηθήσει και πάλι στο ποδοσφαιρικό κομμάτι.

- Διαφήμιση -

Αναλυτικά το νέο ΔΣ:

ΠΡΌΕΔΡΟΣ: Διαμαντής Μάρκου

Α’ ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟΣ: Αλέξης Ξεροβάσιλας

Β’ ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟΣ: Παναγιώτης Ξυπόλητος

ΓΕΝΙΚΌΣ ΓΡΑΜΜΑΤΈΑΣ: Σταύρος Μάρκου

ΓΕΝΙΚΌΣ ΑΡΧΗΓΌΣ: Ιωάννης Φουνικάκος

ΤΑΜΊΑΣ: Βασίλης Καμαρινόπουλος

ΕΚΠΡΌΣΩΠΟΣ ΕΠΣΜ: Γεώργιος Κατσαφάδος

ΈΦΟΡΟΣ ΥΛΙΚΟΎ: Γεώργιος Τζωρτζάκος

Η νέα διοίκηση με ανακοίνωση ευχαριστεί τους χορηγούς

“Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς και τους υποστηρικτές της ομάδας μας, την ταβέρνα ΡΟΥΤΣΗΣ, την εταιρεία λογισμικού Active Solutions, το Ξυλουργείο Ζαγαρέλος Παναγιώτης στο Ασπροχωμα όπως επίσης και τον αντιπρόεδρο της ομάδας Ξεροβάσιλα Αλέξανδρο που αυτή την στιγμή βρίσκεται στην Γερμανία.”

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.