- Διαφήμιση -

Η διοίκηση του Πολύβιου Μεγαλόπολης συνεχάρη, σε ανακοίνωσή της, τον Δίωνα Κυπαρισσίας για την παραμονή του στην Γ εθνική κατηγορία…. “Θα θέλαμε να συγχαρούμε την ομάδα του Δίωνα Κυπαρισσίας για την παραμονή της στην Γ εθνική κατηγορία και να ευχηθούμε να γράψει ακόμη μεγαλύτερες σελίδες στη διαδρομή της στις εθνικές μας κατηγορίες”.

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.