
- Διαφήμιση -
Η διοίκηση του Πολύβιου Μεγαλόπολης συνεχάρη, σε ανακοίνωσή της, τον Δίωνα Κυπαρισσίας για την παραμονή του στην Γ εθνική κατηγορία…. “Θα θέλαμε να συγχαρούμε την ομάδα του Δίωνα Κυπαρισσίας για την παραμονή της στην Γ εθνική κατηγορία και να ευχηθούμε να γράψει ακόμη μεγαλύτερες σελίδες στη διαδρομή της στις εθνικές μας κατηγορίες”.
- Διαφήμιση -





















