
- Διαφήμιση -
Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου
Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει την απόκτηση του Ορέστη Αντεμάι. Ο 21χρονος μεσοεπιθετικός έχει αγωνιστεί σε Αστέρα Τρίπολης, Ρεθυμνιακό, ΑΟ Διαβολιτσίου και είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον ομάδων της Σούπερ Λιγκ 2.
- Διαφήμιση -
Τον καλωσορίζουμε στη Μαύρη Θύελλα. Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας.
- Διαφήμιση -





















