- Διαφήμιση -

Αναλυτικά η δήλωσή του:

“Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα απ’ την καρδιά μου το Δ.Σ. Ερανη Φιλιατρων για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν τα τελευταία 4 χρόνια που ήμουν μέλος της ομάδας. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου για την άψογη συνεργασία μας και τον κόσμο των Φιλιατρών για την υποστήριξη τους.

- Διαφήμιση -

Εις το επανιδείν.”

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.