
- Διαφήμιση -
Κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο της, ενόψει του ντέρμπυ κορυφής απέναντι στον 2ο της βαθμολογίας Δίωνα Κυπαρισσίας, απεύθυνε η διοίκηση της Καλαμάτα BC…
“Kαλούμε όλον το φίλαθλο κόσμο της πόλης μας στην Τέντα το Σάββατο 7/3 και ώρα 6μμ, για να στηρίξουν την ομάδα μας στο ταξίδι μας προς τη Γ’ Εθνική.
Δύναμή μας… οι Οπαδοί μας”
- Διαφήμιση -




















