- Διαφήμιση -

Ευχαριστήρια ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του Π.Σ. “Η Σπάρτη” με αφορμή την άριστη φιλοξενία του ΑΟ Διαβολιτσίου στο πρόσφατο παιχνίδι μεταξύ των δύο ομάδων…

Η διοίκηση του Π.Σ. “Η Σπάρτη” ευχαριστεί τον Α.Ο. Διαβολιτσίου για την φιλοξενία στο γήπεδο Διαβολιτσίου “Καπετάν Βασίλης” και θα την ανταποδώσουμε στον αγώνα του δευτέρου γύρου στο Δημοτικό Στάδιο Σπάρτης.

- Διαφήμιση -

Ευχαριστούμε επίσης τους φιλάθλους μας που ακολούθησαν την ομάδα και σε αυτό τον εκτός έδρας αγώνα. Από τον πρώτο αγώνα υπό τις οδηγίες του νέου τεχνικού επιτελείου φάνηκε η αγωνιστική πειθαρχία και στερηθήκαμε τη νίκη εξαιτίας της απροσεξίας στο τελείωμα τον φάσεων.

Θέλουμε δίπλα τον φίλαθλο κόσμο και καλούμε όλους να δώσουν βροντερό παρών στον αγώνα της 13ης αγωνιστικής στο Δημοτικό Στάδιο Σπάρτης με τον Α.Ο. Τσιλιβή.  Να ωθήσουν την ομάδα της Σπάρτης σε μια νίκη που θα την διατηρήσει στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας.

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.