- Διαφήμιση -

Με τον δικό τους, έντονο τρόπο, γλεντούν οι Μανιάτες τη μεγάλη επιτυχία επί του Παμίσου δείχνοντας ότι το κλίμα που υπάρχει στην ομάδα αποτελεί και το όπλο της. Αμέσως λοιπόν μετά την λήξη του ματς διοίκηση, παίκτες και τεχνική ηγεσία βρέθηκαν στο εστιατόριο “Κριταμος”, το οποίο διατηρεί μέλος της διοίκησης και το γλέντησαν με εξαιρετικές γεύσεις.

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.