
Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα κορασίδων της Ε.Σ.ΠΕ.Π. (Η’ .ομιλος) ο Α.Ο. ΑΚΡΙΤΑΣ καθώς νίκησε στην πρεμιέρα με 0-3 σετ τον Απόλλωνα. Παρόλο που η ομάδα της Καλαμάτας αγωνίστηκε με απουσίες και δε βρέθηκε σε καλή μέρα επικράτησε εύκολα των αντιπάλων της και ξεκινά ιδανικά την προετοιμασία της για τον επόμενο αγώνα της, αυτόν με τον Σπαρτιατικό Γ.Σ, που θα διεξαχθεί εκτός έδρας σε δυο εβδομάδες.
Τα σετ Διάρκεια Αποτέλεσμα
1 25’ 14-25
2 27’ 16-25
3 27’ 21-25
Α.Ο. ΑΚΡΙΤΑΣ (Τασιοπούλου Βίβη ): Ιωαννίδη Χριστίνα (c), Μπότη Θεοδώρα, Γεωργιοπούλου Τίνα, Σακκά Χριστίνα, Κουκούτση Νίκη, Μπίτσικα Χριστιάννα, Μπαστακού Σταυρούλα (λ), Μπίτσικα Γεωργία, Μαμανέα Νεφέλη, Καπλάνη Σταυρούλα (λ), Τσιριγώτη Εργίνα, Τσαούση Κατερίνα, Κουδούνη Στέλλα, Δαλκαφούκη Διονυσία





















