- Διαφήμιση -

Παιχνίδι της Α1 Ανδρών θα σφυρίξει, για μια ακόμη αγωνιστική, ο Αντώνης Αναστόπουλος γεγονός το οποίο φανερώνει τη συνεχή διαιτητική του άνοδο και βελτίωση. Πιο συγκεκριμένα, ο καλαματιανός ρέφερι ορίστηκε να σφυρίξει, μαζί με τους Π. Αναστόπουλο και Μπήτη, τη σαββατιάτικη αναμέτρηση της 8ης αγωνιστικής ανάμεσα στο Λαύριο και την ΑΕΚ.

- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.