
- Διαφήμιση -
Για το 2020 αναβάλλεται για ακόμη μια φορά η είσοδος των ομάδων στο “Παναγιώτης Μπαχράμης”, καθώς όπως ισχυρίζονται στο Δήμο η ανάδοχος εταιρεία ζήτησε παράταση για την αναβολή του έργου.
Το θέμα θα τεθεί σε συζήτηση στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο με τα ερωτηματικά να είναι πολλά και την ταλαιπωρία των ομάδων ακόμη μεγαλύτερη. Παραμένει επίσης τεράστιο πρόβλημα για την ΕΠΣ Μεσσηνίας ο ορισμός προγράμματος για κάθε αγωνιστική.
- Διαφήμιση -
Ο αθλητικός φορέας του δήμου Καλαμάτας οφείλει να τοποθετηθεί με ανακοίνωση του για ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων.
Άντε και καλή Πρωτοχρονιά…
- Διαφήμιση -





















