
- Διαφήμιση -
ANAKOINΩΣΗ της ομάδας του Παμίσου
Στον ιστό τους θα παραμείνουν για την νέα σεζόν (και 13η συνολικά) οι δυο σημαίες του Παμίσου, Γιάννης Μωράκης και Δημήτρης Φιλόπουλος.
- Διαφήμιση -
Οι δυο έμπειροι αμυντικοί συμφώνησαν σε όλα με την διοίκηση της ομάδας και θα παραμείνουν στο ρόστερ, ανοίγοντας τον κύκλο των ανανεώσεων ενόψει της νέας περιόδου.
Τις προσεχείς ημέρες θα ολοκληρωθούν οι επαφές με κάποιους ακόμα παίκτες που πλαισίωσαν την ομάδα την περασμένη σεζόν.
- Διαφήμιση -





















