- Διαφήμιση -

Σε δύο ακόμη κινήσεις ενίσχυσης του ροστερ για τη νέα σεζόν προχώρησε η ομάδα του Παμίσου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

- Διαφήμιση -

Σε μια ακόμα ανανέωση προχώρησε το σαββατοκύριακο η ομάδα μας, αφού η διοίκηση συμφώνησε με τον Διονύση Παπαδόπουλο (φωτό αριστερά) για την νέα σεζόν. Ο νεαρός ποιοτικός μέσος, γέννημα θρέμμα της ακαδημίας του συλλόγου μας, θα συνεχίσει να αγωνίζεται με το τριφύλλι στο στήθος και τη φετινή χρονιά, αποτελώντας ένα γερό χαρτί στα χέρια του Γιώργου Καλόμαλου.

Στην ομάδα μας επιστρέφει μετά απο διετή απουσία λόγω σπουδών ο Γιώργος Χαραλαμπόπουλος (φωτό δεξιά). Ο νεαρός μπακ αγωνιζόταν στην Θύελλα Αγίου Δημητρίου (Α’ κατηγορία Αθηνών) και επιστρέφει στο σύλλογο όπου ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά, μετά το πέρας των σπουδών του.

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.