- Διαφήμιση -

Παρουσία μελών της διοίκησης, του ανδρικού τμήματος και πολλών γονέων, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής (15/1), στο γήπεδο της Τέντας, η εκδήλωση για την κοπή της πίτας των ακαδημιών της Καλαμάτα BC. Η σχετική ανακοίνωση… “Μετά από το γιορτινό Event “γονείς – παιδιά” πριν τις γιορτές όπου γονείς και παιδιά έπαιξαν μαζί, σήμερα οι ακαδημίες μας έκοψαν την πίτα τους.
Ευχόμαστε σε όλους Καλή χρονιά με υγεία, επιτυχίες και καλή πρόοδο στους μικρούς μας αθλητές!!!
Kalamata BC”

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.