
- Διαφήμιση -
Λεωφορεία θα βάλει για τους οπαδούς του ο Δίωνας Κυπαρισσίας ενόψει του Κυριακάτικου ντέρμπι με την Καλαμάτα BC.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου:
- Διαφήμιση -
Την Κυριακή για τον αγώνα με την Καλαμάτα b.c θα υπάρχουν λεωφορεία.
Όποιος επιθυμεί να δηλώσει συμμετοχή μέχρι την Παρασκευή το βράδυ είτε στο inbox ή στα τηλέφωνα:
Γιαννόπουλος Δ. 6944450624
Δημητρακάκης Π. 6974171654
Χίνης Γ. 6946618851
- Διαφήμιση -





















