
- Διαφήμιση -
Ύστερα από λίγους μήνες κοινής διαδρομής και επιτυχή ολοκλήρωση, λύθηκε η συνεργασία του Δίωνα Κυπαρισσίας με τον Γιώργο Οικονόμου τον οποίο και ευχαρίστησε ο σύλλογος της Τριφυλίας, με τον μοναδικό τρόπο που γνωρίζει… “Η ομάδα του Δίωνα θέλει να ευχαριστήσει τον Γιώργο Οικονόμου για την τεράστια προσφορά του αυτούς τους μήνες που συνεργαστήκαμε και έδειξε πόσο μεγάλος αθλητής είναι.
Θέλουμε να αποχαιρετησουμε περήφανοι για τη συνεργασία μας και έδειξες και εσύ ότι είσαι ένας από το γαλατικό χωριό
Καλή συνέχεια Γιώργο θα σαι πάντα ένας από εμάς”
- Διαφήμιση -





















