- Διαφήμιση -

Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου:

Εκ του Δ.Σ
Ο Α.Ο ΛΑΙΊΚΩΝ είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την συνέχιση της συνεργασίας του με το προπονητή Παναγιώτη Ζουζουνη για 4η συνεχόμενη χρονιά. Ο Παναγιώτης με την δουλειά και την συνέπεια του,οδήγησε την ομάδα μας στην άνοδο και στην Α1 τοπική κατηγορία.
Τον ευχαριστούμε και του ευχόμαστε να είναι υγιείς και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας

- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.