- Διαφήμιση -

Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου

 Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει την απόκτηση του Ορέστη Αντεμάι. Ο 21χρονος μεσοεπιθετικός έχει αγωνιστεί σε Αστέρα Τρίπολης, Ρεθυμνιακό, ΑΟ Διαβολιτσίου και είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον ομάδων της Σούπερ Λιγκ 2.

- Διαφήμιση -

Τον καλωσορίζουμε στη Μαύρη Θύελλα. Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας.

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.