
- Διαφήμιση -
Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον Πάνο Κωνσταντινόπουλο ο οποίος θα παραμείνει στο… σπίτι του για ακόμα δύο χρόνια.
Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τη Μαύρη Θύελλα.
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -





















