- Διαφήμιση -


- Διαφήμιση -
Article Image

Άσχημα νέα για την ελληνική διαιτησία και το ελληνικό μπάσκετ γενικότερα, καθώς για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια η Ελλάδα δεν θα έχει κανέναν Έλληνα διαιτητή στους επικείμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο!

Κακά μαντάτα για την ελληνική διαιτησία, η οποία για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια δεν θα έχει εκπρόσωπο στους ερχόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες! Η FIBA έκανε γνωστούς τους ρέφερι που θα βρεθούν στο Τόκιο, 30 τον αριθμό, μεταξύ των οποίων όμως δεν υπάρχει ούτε ένας Έλληνας!

- Διαφήμιση -

1 Σχόλιο

  1. ελα ρε φιλε !!τοσα ταλεντα στην εκασκενοπ τι θα κανουν τωρα??μηπως εγινε γιατι ειχε δουλεια στο μαγαζι ο αντωνακις.που να τρεχει τωρα με τα χωρια!!!

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.