- Διαφήμιση -

Κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο της, ενόψει του ντέρμπυ κορυφής απέναντι στον 2ο της βαθμολογίας Δίωνα Κυπαρισσίας, απεύθυνε η διοίκηση της Καλαμάτα BC…
“Kαλούμε όλον το φίλαθλο κόσμο της πόλης μας στην Τέντα το Σάββατο 7/3 και ώρα 6μμ, για να στηρίξουν την ομάδα μας στο ταξίδι μας προς τη Γ’ Εθνική.
Δύναμή μας… οι Οπαδοί μας”

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.