- Διαφήμιση -

Σε συνέχεια των επαφών με δημάρχους και αυτοδιοικητικούς παράγοντες, τα μέλη του Δ.Σ της ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ συναντήθηκαν σήμερα(28/2) το μεσημέρι με τον Δήμαρχο Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο, μεταφέροντάς του τις ανάγκες του μπάσκετ στην μεσσηνιακή πρωτεύουσα και εκφράζοντάς του την ικανοποίησή τους για την συνεργασία.

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.