
- Διαφήμιση -
Σε συνέχεια των επαφών με δημάρχους και αυτοδιοικητικούς παράγοντες, τα μέλη του Δ.Σ της ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ συναντήθηκαν σήμερα(28/2) το μεσημέρι με τον Δήμαρχο Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο, μεταφέροντάς του τις ανάγκες του μπάσκετ στην μεσσηνιακή πρωτεύουσα και εκφράζοντάς του την ικανοποίησή τους για την συνεργασία.
- Διαφήμιση -





















