
- Διαφήμιση -
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ-ΤΕΒΕ-ΤΑΕ ΜΕΣΣΗΝΗΣ (Η ΜΕΡΙΜΝΑ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ!!!!!
- Διαφήμιση -





















