- Διαφήμιση -

Βασίλης Βούζας(προπονητής Καλαμάτας):
« Σένα παιχνίδι που ξεκίνησε με τις καλύτερες συνθήκες και οιωνούς για μας και είχαμε ένα πολύ καλό Α ημίχρονο, δυστυχώς στο Βημίχρονο είχαμε ένα παθητικό ρόλο. Είχαμε δώσει εντολή να προσέχουμε μόνο στις στημένες φάσεις γιατί μόνο έτσι θα μας απειλούσε η ομάδα της Καβάλας και έτσι έγινε. Παρόλα αυτά δεν μπορέσαμε να είμαστε αποτελεσματικοί και χαρίσαμε τους τρεις πόντους χωρίς κάποιο λόγο. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Πρώτη φορά αντιμετωπίζω τέτοια κατάσταση. Σίγουρα πρέπει να αλλάξουμε πολλά πράγματα στη νοοτροπία και στην τακτική προσέγγιση. Πρέπει να δούμε πως προήλθανε αυτές οι ήττες. Μας αποσυντόνισα οι δυο αλλαγές που έγιναν. Η αντίπαλη ομάδα πέτυχε δυο τέρματα ενώ βοήθησε και τη τύχη στο δεύτερο γκολ. Εμείς ήμασταν παθητικοί, δε βγήκαμε καθόλου στο β μέρος να παίξουμε. Θα μιλήσω με τη διοίκηση. Εγώ θεωρώ ότι επιτελώ ένα έργο. Μπορεί να μην είναι επιτυχημένο αλλά λειτουργώ σύμφωνα με τις καλύτερες προϋποθέσεις και συνθήκες. Δεν ξέρω. Δεν μπορώ να πω κάτι για το μέλλον»
proininews.gr

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.