- Διαφήμιση -

Παρελθόν από τον πάγκο της Μαύρης Θύελλας αποτελεί ο Βασίλης Βούζας, μετά την νέα ήττα της Καλαμάτας από την Καβάλα με 2-1, ενώ είχε προηγηθεί με 0-1 με το γκολ του Βαγγέλη Αλεξοπούλου.

Παρότι οι γηπεδούχοι έμειναν με 10 παίκτες λόγο αποβολής του Άγγελου Παπαστεριανού, γύρισαν το ματς και έστειλαν στο καναβάτσο την Μαύρη Θύελλα, έτσι η διοίκηση της ομάδας πήρε την απόφαση να χωρίσει τους δρόμους της με τον 53 χρόνο προπονητή.

- Διαφήμιση -

Σε λίγο θα υπάρξουν οι σχετικές ανακοινώσεις για την λύση της συνεργασίας…

- Διαφήμιση -

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.