
- Διαφήμιση -
Παρελθόν από τον πάγκο της Μαύρης Θύελλας αποτελεί ο Βασίλης Βούζας, μετά την νέα ήττα της Καλαμάτας από την Καβάλα με 2-1, ενώ είχε προηγηθεί με 0-1 με το γκολ του Βαγγέλη Αλεξοπούλου.
Παρότι οι γηπεδούχοι έμειναν με 10 παίκτες λόγο αποβολής του Άγγελου Παπαστεριανού, γύρισαν το ματς και έστειλαν στο καναβάτσο την Μαύρη Θύελλα, έτσι η διοίκηση της ομάδας πήρε την απόφαση να χωρίσει τους δρόμους της με τον 53 χρόνο προπονητή.
- Διαφήμιση -
Σε λίγο θα υπάρξουν οι σχετικές ανακοινώσεις για την λύση της συνεργασίας…
- Διαφήμιση -





















