
- Διαφήμιση -
ANAKOINΩΣΗ
Ποδοσφαιριστές του Παμίσου θα είναι την νέα σεζόν οι Γιώργος Αριστομενόπουλος, Αλέξανδρος Ρούτσης και Βασίλης Πολυχρόνης.
- Διαφήμιση -
Οι 2 πρώτοι ακραίοι μπακ ανανέωσαν με την ομάδα μας για ακόμα μια σεζόν αποτελώντας αξιόπιστες λύσεις για τα δυο άκρα της άμυνας, ενώ ο τρίτος έχει αγωνιστεί και στην Δ΄ Εθνική τη σεζόν 2012-13 με τα χρώματα του Παμίσου και πέρυσι αγωνιζόταν με την Ακαδημία, κάνοντας παράλληλα τη στρατιωτική θητεία του!
Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!!
- Διαφήμιση -





















