
- Διαφήμιση -
Μετά τον Περικλή Κατσιμαγκλή, η ομάδα του Ολυμπιακού Ανάληψης ανακοίνωσε την απόκτηση και των Αρτέμη Πάλια και Περικλή Χαρμπίλα, από τον Α.Ο. Διαβολιτσίου και την Ανδρούσα αντίστοιχα.
Μέσα στην προσεχή εβδομάδα αναμένονται ακόμη δύο ανακοινώσεις μεταγραφων καθώς και δύο ανανεώσεις παικτών.
- Διαφήμιση -
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ομάδας:
“3 ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΗΜΕΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΤΣΙΜΑΓΚΛΗΣ
ΑΡΤΕΜΗΣ ΠΑΛΙΑΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΧΑΡΜΠΙΛΑΣ
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΑΚΟΜΑ 2 ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΠΑΙΧΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ !!!!!
Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!!!!
ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ”
- Διαφήμιση -





















